Chcę zmienić rachunek bankowy

Zaktualizujesz rachunek po zalogowaniu do Strefy Klienta, w zakładce MOJE DANE. Tam po wybraniu opcji ZMIEŃ, widocznej obok aktualnego rachunku bankowego, przypiszesz nowy rachunek poprzez Weryfikację Natychmiastową, logując się do bankowości elektronicznej.
Jeżeli Twój bank nie widnieje na liście, możesz zaktualizować rachunek przelewem tradycyjnym.


Odbiorca: Creamfinance Poland Sp. z o.o.
Adres siedziby: Bukowińska 22 B, 02-703 Warszawa, Polska
Kwota: 1,00 zł
Tytułem: Zmiana rachunku + PESEL


*Opłata musi być wysłana z indywidualnego konta bankowego, którego osoba wnioskująca jest właścicielem. Prosimy nie dokonywać wpłat za pomocą przelewów SORBNET oraz błyskawicznych. Ze względu na sposób księgowania wpłat przez bank, takie przelewy nie zostaną zaakceptowane.


Numery naszych kont bankowych:
Bank Santander 56 1090 1043 0000 0001 2107 6504

JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ?
KLIKNIJ TUTAJ I APLIKUJ O POŻYCZKĘ TERAZ.

Zobacz pozostałe pytania z kategorii Strefa Klienta: