Możliwe, że środki nie zostały jeszcze zaksięgowane na Twoim koncie – w zależności od banku i rodzaju przelewu może to nastąpić dopiero w następnym dniu roboczym. W razie wątpliwości możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22-388-64-44 lub mailowo na info@lendon.pl.
JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ?
KLIKNIJ TUTAJ I APLIKUJ O POŻYCZKĘ TERAZ.
- Spłaciłam/em swoją pożyczkę. Dlaczego nie widzę tego jeszcze w Strefie Klienta?
- Czy osoba trzecia może spłacić moją pożyczkę?
- Spłaciłam/em pożyczkę. Kiedy mogę starać się o kolejną?
- Moja pożyczka została zatwierdzona. Czemu nie mam jeszcze pieniędzy na koncie?
- Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?
- Kiedy otrzymamy Twoją wpłatę?
- Poprzednią pożyczkę spłaciłem po terminie. Czy mogę ubiegać się o kolejną pożyczkę?
- Spłaciłam/em pożyczkę w terminie. Czemu kolejna aplikacja została odrzucona?
- Chcę spłacić pożyczkę w ratach