Po pozytywnej decyzji wysyłamy pieniądze do Klienta najszybciej, jak to możliwe. Zaksięgowanie pożyczki na Twoim koncie zależy od banku i trwa od 15 minut do 24 godzin w dni robocze. Czas oczekiwania na przelew jest uzależniony od godzin księgowania Twojego banku. Przyczyną opóźnień mogą być także problemy techniczne, takie jak połączenie z Internetem, funkcjonalność serwerów lub pojawienie się innych nieprzewidzianych trudności.
JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ?
KLIKNIJ TUTAJ I APLIKUJ O POŻYCZKĘ TERAZ.
- Spłaciłam/em swoją pożyczkę. Dlaczego nie widzę tego jeszcze w Strefie Klienta?
- Czy osoba trzecia może spłacić moją pożyczkę?
- Spłaciłam/em pożyczkę. Kiedy mogę starać się o kolejną?
- Moja pożyczka została zatwierdzona. Czemu nie mam jeszcze pieniędzy na koncie?
- Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?
- Kiedy otrzymamy Twoją wpłatę?
- Poprzednią pożyczkę spłaciłem po terminie. Czy mogę ubiegać się o kolejną pożyczkę?
- Spłaciłam/em pożyczkę w terminie. Czemu kolejna aplikacja została odrzucona?
- Chcę spłacić pożyczkę w ratach