Chcę anulować wniosek o udzielenie pożyczki. Jak mam to zrobić?
Anulacji wniosku o udzielenie pożyczki internetowej można dokonać kontaktując się Działem Obsługi Klienta drogą telefoniczną pod numerem telefonu 22-388-64-44 lub wysyłając wiadomość na adres info@lendOn.pl. Dział Obsługi Klienta firmy LendOn.pl udzielającej pożyczki internetowe jest czynny 7 dni w tygodniu: – od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 – w soboty i niedziele w godzinach 9-18.
Czy mogę spłacić pożyczkę wcześniej?
Oczywiście istnieje możliwość wcześniejszej spłaty zaciągniętej w LendOn.pl chwilówki pożyczki przez internet. Zgodnie z ustawą o kredytach konsumenckich, w takiej sytuacji, na wniosek klienta zostaje zwrócona nienależna LendOn.pl proporcjonalna część opłat. Aby złożyć taki wniosek należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
Czy można odstąpić od warunków umowy?
Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania środków można odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów.
Czy można ustalić indywidualny kalendarz spłaty pożyczki?
W szczególnych okolicznościach Dział Windykacji może ustalić plan spłat. Istnieje również możliwość przesunięcia terminu spłaty pożyczki o 30 dni logując się na swoim profilu w „Strefie klienta” lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Czy osoba trzecia może spłacić moją pożyczkę?
Osoba trzecia może spłacić chwilówkę od ręki, podając w tytule przelewu PESEL pożyczkobiorcy oraz numer kolejny pożyczki. Numer PESEL jest indywidualnym numerem indentyfikacyjnym klienta. Dzięki niemu wpłaty są księgowane na konto konkretnego pożyczkobiorcy.
Czy poniosę opłaty za późną spłatę?
W przypadku problemów ze spłatą pożyczki przez internet w terminie, mogą zostać naliczone odsetki za opóźnienie w spłacie. Jednakże za pośrednictwem LendOn.pl możesz skorzystać z oferty przedłużenia terminu spłaty, co umożliwia ci spłatę zobowiązania w późniejszym terminie. Terminowe spłacanie pożyczek internetowych jest korzystne nie tylko ze względu na brak ponoszenia opłat odsetkowych za zwłokę, ale także dlatego, że ubiegając się o kolejną pożyczkę można otrzymać wyższą kwotę.
Czy pożyczkę można spłacić w ratach?
Lendon.pl nie oferuje spłaty pożyczki w ratach.
Ile mam czasu na spłatę pożyczki?
Koszt przedłużenia terminu spłaty pozabankowej pożyczki dostępny jest po zalogowani na konto w Strefie Klienta na stronie LendOn.pl. Można również uzyskać informację o kosztach kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. Koszt przedłużenia jest uzależniony od wysokości kwoty chwilówki. LendOn.pl cyklicznie oferuje rabaty i akcje promocyjne.
Jak mogę spłacić pożyczkę?
Chwilówka online może być spłacona z dowolnego konta bankowego, także przez osobę trzecią. W tytule przelewu należy wpisać numer PESEL pożyczkobiorcy lub numer pożyczki. Dzięki temu środki zostaną poprawnie zaksięgowane na koncie danego klienta.
Jestem na długoterminowym zwolnieniu lekarskim i nie mam środków finansowych na spłacenie pożyczki. Co mam zrobić?
W szczególnych przypadkach należy poinformować Dział Windykacji i Monitoringu jak najwcześniej o możliwych opóźnieniach w spłacie pożyczki. Pozwoli to na ustalenie z klientem indywidualnych warunków spłaty. W tym celu należy najpierw skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22-388-64-44 lub mailowo info@lendon.pl.
Moje konto zostało poddane egzekucji, czy mogę spłacić pożyczkę innym sposobem niż przelewem ze swojego konta?
Tak, spłata pożyczki internetowej może być dokonana z innego konta bankowego lub kasy np. poczty. Spłata może być również dokonana przez osobę trzecią. W tytule przelewu należy jednak zaznaczyć PESEL pożyczkobiorcy lub numer kolejny pożyczki.
Na jakie konto należy spłacić pożyczkę?
Pożyczkę należy spłacić na jedno ze wskazanych kont podanych w mailu z decyzją o przyznaniu chwilówki. Lista kont bankowych LendOn.pl jest dostępna również w zakładce „Kontakt”. Najlepiej wybrać konto w banku, w którym także posiadamy swój rachunek. Ograniczy to znacznie czas przelewów międzybankowych.
Przeoczyłem wyznaczony termin spłaty pożyczki. Czy wiążą się z tym jakieś negatywne konsekwencje?
W ciągu kilku dni klient otrzymuje wiadomości SMS oraz e-mail o zbliżającym się terminie spłaty pożyczki online. Po przekroczeniu 3 dni opóźnienia LendOn.pl ma prawo naliczyć opłaty zgodnie z tabelą opłat. Tabela ta jest dostępna na stronie LendOn.pl przy Umowie jako załącznik.
Spłaciłem swoją pożyczkę, ale nie ukazało się to w systemie…
Być może środki nie zostały jeszcze zaksięgowane. W zależności od banku może to potrwać do 24h w dni robocze. Ewentualnie należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22-388-64-44.