DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT REJESTRACJI W LENDON.PL
Co należy wpisać w tytule przelewu opłaty rejestracyjnej?
Po wypełnieniu formularza o szybką pożyczkę pozabankową należy dokonać przelewu 1 gr na jeden z numerów kont podanych w ostatnim etapie rejestracji lub na stronie LendOn.pl w zakładce „kontakt”. Przelew powinien wyjść z konta osoby ubiegającej się o chwilówkę online w celu potwierdzenia danych. W tytule przelewu należy wpisać numer PESEL, na podstawie którego księgowana jest wpłata rejestracyjna. Numer PESEL jest indywidualnym niepowtarzalnym numerem identyfikacyjnym klienta.
Co należy zrobić, aby złożyć wniosek o pożyczkę przez Internet?
Aplikacja o pożyczkę na sam dowód osobisty jest wyjątkowo szybka i prosta.
Aby złożyć wniosek należy na stronie głównej LendOn.pl:
-określić kwotę oraz czas na jaki chcesz zaciągnąć pożyczkę chwilówkę online i kliknąć „WEŹ POŻYCZKĘ”
– wypełnić formularz rejestracyjny swoimi danymi oraz zapoznać się z warunkami Umowy Pożyczki i z umową szczegółową, zaznaczyć pola przy „Zapoznałem się i wyrażam zgodę” i kliknąć „WEŹ POŻYCZKĘ”.
Kolejnym etapem jest dokonanie przelewu bankowego 1gr na jedno ze wskazanych kont. Przelew powinien wyjść z konta osoby, której dane zostały podane w formularzu rejestracyjnym w celu ich potwierdzenia. Potwierdzenie danych przelewem jest warunkiem koniecznym do weryfikacji wniosku. Decyzję o przyznaniu pożyczki on line otrzymasz poprzez wiadomość SMS oraz e-mail lub telefonicznie od pracownika LendOn.pl.
Czy można potwierdzić konto nie przelewając 1zł?
Swoje konto możesz potwierdzić również za pomocą usługi Kontomatik, widocznej po zalogowaniu do Stefy Klienta LendOn.pl. Aby dokonać potwierdzenia, nie musisz posiadać środków na swoim koncie.
Czy można ubiegać się o pożyczkę przez telefon komórkowy?
Klient, który ubiega się o kolejną pożyczkę może skorzystać z szybkiej pożyczki na telefon. Opcja ta jest dostępna tylko dla klientów, których dane są potwierdzone w systemie LendOn.pl. Wniosek można złożyć dzwoniąc pod numer infolinii 22-388-64-44. W pozostałych przypadkach konieczne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego na LendOn.pl oraz potwierdzenie danych przelewem 1 zł.
Czy muszę składać wniosek na stronie internetowej czy są inne sposoby?
Ubiegając się o pierwszą pożyczkę konieczne jest wypełnienie wniosku przez internet i potwierdzenie danych usługą Kontomatik lub przelewem 1 zł. Przy aplikacji o kolejne pożyczki gotówkowe pozabankowe, kiedy klient jest już potwierdzony w systemie LendOn.pl można złożyć wniosek telefonicznie. Aby tego dokonać należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22-388-64-44.
Dlaczego we wniosku muszę podać numer telefonu komórkowego?
Numer telefonu komórkowego jest niezbędny w celu kontaktu z klientem. Klient otrzymuje decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu wniosku o chwilówkę SMSem na wskazany podczas aplikacji numer telefonu. Ponadto LendOn.pl zastrzega sobie możliwość kontaktu w celu weryfikacji podanych danych przez klienta, przypominania o terminach spłaty i ewentualnych opóźnieniach. Na podany numer mogą również dzwonić z działów marketingu i windykacji.
Do czego potrzebne jest mi moje konto w Lendon?
Posiadanie konta na LendOn.pl ma wiele korzyści. W „Strefie klienta” na bieżąco można sprawdzać saldo klienta oraz uaktualnić dane osobowe. Jeśli zajdzie potrzeba, można refinansować aktualnie zaciągniętą chwilówkę. Aplikacja kolejnych pożyczek pozabankowych online jest o wiele łatwiejsza. Wystarczy zalogować się na konto bez konieczności ponownej rejestracji.
Do czego potrzebny jest mój numer PESEL?
Numer PESEL jest indywidualnym niepowtarzalnym numerem identyfikacyjnym klienta. Pozwala księgować spłaty na konto konkretnego klienta, dlatego przy każdej spłacie pożyczki chwilówki online należy podać w tytule przelewu jego numer. Numer PESEL jest również niezbędny do weryfikowania aplikacji klientów w bazach BIG.
Jak mam się zarejestrować?
Aby się zarejestrować należy na stronie głównej LendOn.pl:
– określić kwotę oraz czas na jaki chcesz zaciągnąć pożyczkę chwilówkę online i kliknąć „WEŹ POŻYCZKĘ”
– wypełnić formularz rejestracyjny swoimi danymi oraz zapoznać się z warunkami Umowy Pożyczki i z umową szczegółową, zaznaczyć pola przy „Zapoznałem się i wyrażam zgodę” i kliknąć „WEŹ POŻYCZKĘ”.
Jaki jest koszt wysłania SMS-a?
Koszty wysyłania wiadomości SMS i e-mail do klientów pokrywa firma LendOn.pl. Klienci nie są obciążani kosztami wysyłki informacji z decyzją o udzieleniu pożyczki czy przypomnieniami o terminie spłaty pożyczki chwilówki.
Jakie dane do płatności należy podać przy wykonywaniu płatności za rejestrację?
Dane do przelewu: LendOn.pl Sp. z o.o. ul. Puławska 111B Warszawa 02-707 W tytule przelewu do płatności należy podać numer PESEL. Jest on niezbędny do właściwego zaksięgowania wpłaty rejestracyjnej. Stanowi indywidualny, niepowtarzalny numer identyfikacyjny klienta.
Mam problem z rejestracją…
Zawsze chętnie pomożemy przy problemach z rejestracją – w takiej sytuacji prosimy o opisanie problemu komunikatu błędu i informację mailową bądź telefoniczną.
Na jaki numer konta Lendon należy przelać 1 zł opłaty rejestracyjnej?
Opłatę rejestracyjną w wysokości 1 złoty należy uiścić na jeden ze wskazanych po rejestracji rachunków bankowych. Lista kont LendOn.pl dostępna jest także w zakładce „Kontakt” oraz wysyłana jest w mailu potwierdzającym złożenie wniosku o pożyczkę on line. Przelew 1 złoty powinien być przesłany z rachunku osoby aplikującej o pożyczkę chwilówkę i zawierać w tytule jej numer PESEL.
Nie mam własnego konta bankowego. Czy środki pieniężne mogą zostać przelane na inne konto bankowe?
Niestety nie, środki pieniężne mogą być przelane tylko na konto bankowe, które wcześniej zostało potwierdzone przelewem 1 zł. Jednym z warunków koniecznych do otrzymania pożyczki chwilówki LendOn.pl jest posiadanie osobistego rachunku w jednym z polskich banków. Jeśli takiego rachunku nie posiadamy to niestety nie otrzymamy szybkiej pożyczki od ręki w LendOn.pl.
Nie mam własnego telefonu komórkowego. Czy mogę skorzystać z telefonu znajomego lub członka rodziny?
Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, wykorzystywany numer telefonu może zostać przepisany na innego użytkownika. Numer telefonu komórkowego w formularzu rejestracyjnym nie jest weryfikowany. Jednak klient powinien posiadać własny numer na stałe, gdyż może wystąpić konieczność kontaktu również w kolejnych dniach po udzieleniu pożyczki.
Nie mam własnego telefonu komórkowego. Czy mogę skorzystać z telefonu znajomego lub członka rodziny?
Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, wykorzystywany numer telefonu może zostać przepisany na innego użytkownika. Numer telefonu komórkowego w formularzu rejestracyjnym nie jest weryfikowany. Jednak klient powinien posiadać własny numer na stałe, gdyż może wystąpić konieczność kontaktu również w kolejnych dniach po udzieleniu pożyczki.
Wpłaciłem/wpłaciłam 1 zł. Kiedy dostanę pożyczkę?
Po zaksięgowaniu kwoty 1 zł na koncie LendOn.pl i weryfikacji analityka, klient otrzymuje wiadomość z decyzją o przyznaniu pożyczki chwilówki przez internet. Środki są natychmiastowo wypłacane na konto klienta. Jednak czas, w którym kwota pożyczki pojawi się na rachunku klienta jest uzależniony od godzin księgowania w bankach. Może to potrwać od 15 minut do 24 h i jest niezależne od LendOn.pl. Jeśli klient posiada rachunek w tym samym banku co LendOn.pl czas oczekiwania na przelew jest znacznie skrócony.
Zarejestrowałem się i nic się nie dzieje. Dlaczego?
W LendOn.pl weryfikacji podlegają tylko wnioski, które zostały potwierdzone przelewem 1 zł. Jeśli takie potwierdzenie nie nastąpiło, wówczas aplikacja nie została zakwalifikowana do następnego etapu weryfikacji. Wnioski o pożyczkę chwilówkę, które zostały potwierdzone przelewem 1 zł są sprawdzane i zazwyczaj w ciągu 15 minut klient otrzymuje informację z decyzją. Jeśli czas ten znacząco się wydłuża należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
Złożyłem/Złożyłam wniosek i nie dostałam odpowiedzi?
Wnioski o pożyczkę online potwierdzone przelewem 1 zł są weryfikowane zazwyczaj w ciągu 15 minut. Po weryfikacji klient otrzymuje informację z decyzją poprzez wiadomość SMS i e-mail na wskazane podczas aplikacji dane. Jeśli czas ten jest znacząco wydłużony należy skontaktować się z Obsługą Klienta pod numerem telefonu 22-388-64-44 lub wysyłając e-mail na adres info@lendOn.pl.