Konto Użytkownika – pytania

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT KONTA UŻYTKOWNIKA W LENDON.PL

Co powinienem zrobić jak zapomniałem swojego hasła?

Aby odzyskać hasło należy przejść do „Strefy Klienta” i kliknąć „Przypomnij hasło”. Po wpisaniu i przesłaniu swojego adresu e-mail otrzymasz widomość zwrotną z hasłem tymczasowym. Wiemy, że dobra pożyczka to taka, która nie wymaga od pożyczkobiorców wiele wysiłku. Dlatego w celu zapewnienia maksymalnej wygody udostępniliśmy kilka sposobów na zmianę hasła. Można je zresetować korzystając z pomocy pracownika Działu Obsługi Klienta. W tym celu należy skontaktować się z nami pod numerem telefonu 22-100-6-444 lub wysyłając wiadomość na adres info@lendOn.pl.

Do czego służy pole „Kod rabatowy”?

Jest to miejsce, w które podczas aplikowania o pożyczkę on line można wpisać specjalny kod. Dzięki niemu zostanie obniżona wysokość opłat administracyjnych pożyczki. W związku z tym, że pierwsza pożyczka bez opłat nie jest obłożona dodatkowymi kosztami, kod rabatowy może zostać użyty przy zaciąganiu kolejnych pożyczek.

Gdzie mogę sprawdzić status mojej pożyczki?

Status pożyczki można sprawdzić w każdej chwili logując się na swoim profilu w „Strefie klienta” na stronie LendOn.pl. Można także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22-100-6-444, gdzie konsultant przekaże informację telefonicznie. Ponadto klient otrzymuje wiadomość SMS z decyzją tuż po weryfikacji wniosku o szybką pożyczkę w 15 minut.

Gdzie mogę sprawdzić, jaka jest kwota mojego długu i do kiedy mam termin spłaty?

Kwotę długu oraz termin spłaty można sprawdzić logując się na swój profil w „Strefie klienta” na stronie LendOn.pl. Można także skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22-100-6-444, gdzie konsultant przekaże informację telefonicznie. Ponadto klient otrzymuje wiadomości e-mail oraz SMS na adres i numer telefonu komórkowego podane podczas rejestracji o ekspresową pożyczkę.

Gdzie mogę znaleźć swoje konto użytkownika?

Konto użytkownika znajduje się na stronie LendOn.pl w prawym górnym rogu jako „Strefa klienta”. Aby się zalogować należy wpisać adres e-mail oraz hasło. W przypadku utraty hasła należy kliknąć „Przypomnij hasło” i wpisać swój adres e-mail, na które zostanie wysłane hasło tymczasowe. W sytuacji innych problemów z zalogowaniem się na swój profil należy skontaktować się z konsultantem Działu Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22-100-6-444 lub na info@lendOn.pl.

Jak mogę poinformować o zmianie danych, np. o nowym adresie e-mail, adresie zamieszkania itp.?

Szybka pożyczka na dowód przez Internet jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ część danych można edytować na stronie LendOn.pl w „Strefie klienta” logując się na swój profil. Edycja i zmiana danych np. z dowodu osobistego może mieć miejsce tylko na wniosek klienta przez pracownika LendOn.pl. Niektóre dane tj. numer PESEL są niezmienne. Ich edycja i zmiana jest możliwa tylko w przypadku udowodnionej literówki.

Jak mogę znaleźć swoją Nazwę Użytkownika i Hasło?

Nazwa użytkownika jest to adres e-mail podany podczas wypełniania formularza rejestracyjnego o pożyczkę przez Internet. Natomiast hasło (jeśli go nie pamiętamy) można zresetować w „Strefie Klienta” klikając na „Przypomnij hasło”. Po wpisaniu swojego adresu e-mail we wskazanym polu, otrzymamy na pocztę hasło tymczasowe umożliwiające zalogowanie się na profil klienta. Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta także otrzymamy pomoc w zalogowaniu się na konto klienta.

Jak zmienić numer konta bankowego?

Aby zmienić numer konta bankowego należy przesłać ponownie 1gr z nowego rachunku. W tytule trzeba koniecznie wpisać numer PESEL. Jest on niezbędny do właściwego zaksięgowania wpłaty rejestracyjnej.

Jakie informacje znajdę na koncie Lendon?

Na indywidualnym profilu klienta znajdują się takie dane jak: wysokość salda, informacje o spłatach i ich terminach, kosztach przedłużenia terminów spłaty, tabel opłat, a także dane osobowe. Na konto można się zalogować w „Strefie klienta” wpisując swój adres e-mail oraz hasło.

Jakie mam wybrać hasło do Mojego Konta użytkownika?

Hasło do konta użytkownika powinno składać się z minimum 5 znaków, zawierać co najmniej jedną literę dużą, jedną małą i cyfrę lub znak specjalny. Hasło powinno być bezpieczne i nie powierzane osobom trzecim.

Nie mam środków na swoim koncie bankowym. Jak mogę potwierdzić konto?

Niestety nie ma innej możliwości, niż za pomocą przelania 1 grosza z rachunku bankowego osoby ubiegającej się o pożyczkę online. Przelew ten ma na celu potwierdzenie danych pożyczkobiorcy i jest warunkiem koniecznym do dalszego procesu weryfikacyjnego. Darmowa pożyczka na 30 dni możliwa jest tylko i wyłącznie po potwierdzeniu konta. Przelewy z konta nie należącego do osoby ubiegającej się o pożyczkę lub np. poprzez pocztę nie będą uznawane.

Nie mogę zalogować się do swojego profilu, co powienienem zrobić?

W przypadku jakichkolwiek zmian danych należy je zaktualizować. W tym celu należy zalogować się w „Strefie klienta” na swój profil i dokonać aktualizacji lub skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Taka zmiana zabezpieczy możliwość kontaktu z klientem w przyszłości, który skorzystał z oferty LendOn.pl jaką jest np. pożyczka za darmo przez Internet.

Zgubiłem telefon komórkowy i mam teraz nowy numer telefonu. Czy muszę to zgłosić i w jaki sposób?

W przypadku jakichkolwiek zmian danych należy je zaktualizować. W tym celu należy zalogować się w „Strefie klienta” na swój profil i dokonać aktualizacji lub skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Taka zmiana zabezpieczy możliwość kontaktu z klientem w przyszłości, który skorzystał z oferty LendOn.pl jaką jest np. pożyczka za darmo przez Internet.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ?
KLIKNIJ TUTAJ I APLIKUJ O POŻYCZKĘ TERAZ.